Diari digital de la comarca de Sóller
Dilluns, 11 de desembre de 2023   |   07:01
 
Enquesta  
Quin temps ha d’obrir l’Ajuntament la Torre Picada al públic?

Dues hores al mes
Un dia sencer al mes
Un dia per setmana
Dos dies per setmana
 
Un instant de la visita monàrquica d'ahir a Sóller
07/08/2012 | 15:34
Albaïna es desvincula de la protesta contra els Prínceps
J.M.E.

El col.lectiu Albaïna s'ha volgut desvincular de la protesta antimonàrquica que un grup de persones va protagonitzar ahir davant els Prínceps d'Astúries que visitaren Sóller.

El portaveu d'aquest col.lectiu, Marc Carriquí, ha afirmat que l'acte no ser va ser organitzat per l'entitat que representa perquè va ser un acte "espontani d'un grup de persones". Amb això ha dit que Albaïna "no té res a veure" amb l'acte de protesta que el grup de persones va protagonitzar quan els Prínceps d'Astúries i les seves filles s'estaven enfilant al tramvia per continuar la seva visita cap al Port.

Es dóna la circumstància que tot i la desvinculació oficial d'Albaïna amb l'acte, que va ser retret per altres persones, persones que formen part activa d'aquesta entitat escridassaren els Prínceps.



Anterior Tanca Següent Compartiu-ho a