31.07.2010 | 05:57 | Carrer Sa Filadora A, 3, bxs | 07100 Sóller | Tel. 971 633 456 | Fax 971 634 106
Inici    Correu electrònic

 
  Veu local
  Veu comarcal
  Veu de l'esport
  Veus
  Veu telefònica
  Petits anuncis
  Veu major
  Veu en directe
 
 




 
Feinetes d'estiu
Guillem Puig

La humitat qualla a les parets de Sant Ramon
Sa Veu

L’església del Puig de Deià arriba als 250 anys de la benedicció com a Parròquia
Joan Vicens

L’home és un ésser festiu per naturalesa
Gabriel Mercè

 
 


   
 




 
Josep Lluís Colom: "Hi ha determinats compromisos que no podem mantenir per manca de diners"


Isidro Marín: “El Port té qualitat suficient per estar a Preferent”


Nendy Bota: “L’Escola de Música és el millor que m’ha passat”


Alejandra Martín: “El ball és suma de sacrifici, tècnica, presència i físic”


 
 


 




 
 




 

04/09/2008 | 07:00

Els Xeremiers de Sóller han participat a un festival de música tradicional a Turquia


Una imatge de l'actuació de la formació sollerica.


Sa Veu

Els Xeremiers de Soller han participat durant aquests darrers dies al Primer Festival de Musica Tradicional que s'ha organitzat a la ciutat de Izmir (tercera ciutat en importància de Turquia, amb més de tres milions d'habitants) 

Aquest Festival està inclòs dins tot un seguit d'actes que es celebren amb motiu de la festa nacional més important del país, el dia de la Victòria, dia 31 d'agost. Els Xeremiers de Soller varen compartir escenari amb agrupacions de Puerto Rico, Rumania y Chipre. 

Les actuacions dels Xeremiers de Soller varen despertar l'interès del nombrós públic present, però encara varen resultar mes exitosos els seus passacarrers, que es feren a diferents indrets del parc i de la ciutat. Concretament, el divendres vespre, mentre feien un passacarrers per una zona peatonal, a lavorera de la mar, va ser tant nombrosa la gent que s'hi va arreplegar, que al final varen comparèixer dos cotxes de la policia per evitar possibles aldarulls.

De tota manera, la seva estada a Izmir ha resultat del tot agradable i han tengut possibilitat de conèixer altres indrets d'aquell país, ja que tenien a la seva disposicio un autocar pels seus desplaçaments, un fet que ha facilitat, encara més, conèixer altres aspectes de la seva cultura i forma de vida.

 

 



| Tornar |

 
 
 
 
 


Sa Veu al Facebook

 
Prohibiries les corrides de toros a les Illes Balears?

No

[Resultats]
 
 




 
Bon dia, Joan Marquès
Joan Castanyer Vidal

Gràcies per aquests anys al col.legi Es Fossaret
Jaume Jaume i Àngela Santos

Cap llei ni cap policia no poden suplir el sentit comú i l’educació
Juan Antonio Darder Colom

Qui va pagar les despeses del viatge de la foto?
Jaime Castañer Miquel

Quina nosa us feia?
Aina Mora Vives

 
 


 
Temps previst
per avui a Sóller




[Predicció 7 dies]
 
 





Copyright @ 2007